あおい の コーヒー


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

A Day in May
بسم الله الرحمن الرحيم

Pejam celik pejam celik, dah bulan May. A lot of things happened, and I try to keep up with time that won't wait even for a moment for me to catch up. Banyak sangat perkara dan peristiwa bitter sweet yang berlaku. So sebagai konklusinya, 2013 is the best year for far!

14 - fourteen. Holds a lot of meaning for a tiny girl like me. Haha.. Memang banyak la yang berubah dan 'evolve' tahun ni. Heee.. Orang-orang yang kenal dan tahu my current condition tahu what I mean. Kau nak tahu? NO WEIII :P

Dan aku memang dah score azam tahun ni yang pasal nak aktif dalam aktiviti sekolah. Memang banyak derr.. Especially program orkes. Just think. Festival WOC, Sambutan Hari Guru Negeri Terengganu, Show Alumni, Finale WOC... Memang letih dan memang best! Aku sayang orkes! <3

And about Permata Pintar (lama aku x cakap), aku harap aku boleh lagi pergi tahun ni and jumpa semula kawan lama dan kenal kawan baru! :D Memang last year's experience the best la. Aku agak jealous ngan orang yang bertahun-tahun pergi. Haishh..

About my dream of entering Sekolah Permata Pintar.. Entah la labu, aku pun nak tapi aku dah sayang kat SESMA. >< Tapi kalau untuk mirai (future) aku, everything's worth it, desho? Demo, aku masih ragu-ragu tentang boleh ke tak aku masuk. Yo, it's not a walk in a park, okay. Susah nak masuk, and kalau dah masuk pun, aku dengar susah jugak pembelajaran dia kat sana. Aku pun lagi la.. Cakap kelate + slang terengganu, camne budak-budak luar nak paham? LOL. Still fixing on it. PS: Aku ada la add orang yang currently studing kat Sekolah PP, tapi dia tu, IDK, sombong sikit. Derr, aku rasa macam nak unfriend!

<Probably this came out of the blue, meh sudden way of writing. Deal with it>

XOXO

0 comment[s] | back to top